Skok na glavno vsebino

Strokovni dogodek

Digitalni marketing v knjižnicah

Digitalni marketing v knjižnicah


17-18 mar

Digitalni marketing v knjižnicah

TRAJANJE: 2 dni
KRAJ IZVEDBE: spletno okolje
TERMIN: 17.–18. marec 2022
ČAS: 9.00–12.30
UDELEŽENCI: Tečaj je namenjen knjižničarjem, ki skrbijo za prisotnost knjižnic na spletu oz. družbenih omrežjih.
CILJ: Udeležence seznaniti z osnovami digitalnega marketinga in jih spodbuditi k uporabi brezplačnih namenskih profesionalnih orodij.
VSEBINA:
•Splošno o digitalnem marketingu: Digitalni marketinški lijak. Pojasnila pojmov kot so: »bounce«, »lead«,konverzija. Izbira ciljnega občinstva. Metode za povečanje uspešnosti spletne strani. Optimizacija zapozicioniranje v iskalnikih. Osnovni pojmi digitalnega marketinga (CPA, CPC, CPE, CPV itd.). Vsebinskimarketing in SEO – »off-site« in »on-site«. UX – uporabniška izkušnja in izboljšanje stopnje konverzije.
•Uporabna orodja: Analiza obiskovalcev in delovanje spletne strani – Google Analytics + praktična vaja.Predstavitev vašega podjetja v Google MyBusiness. Izboljšanje uporabniške izkušnje – Google Optimize.Preverjanje vaših položajev v iskalniku Google – Google Search Console. Sledenje uporabnikom na strani –HotJar. Priprava seznamov, predlog in kampanj v Mailchimp ter triki email marketinga + praktična vaja.Komunikacija s potencialnimi strankami in uporaba »chat botov«.
•Facebook in Instagram oglaševanje: Nastavitve vaše strani, postavitev elementov in »auto-responderji«.Uporaba »audience insights« in izbira ustreznega občinstva. Nastavitev in uporaba Facebook Pixel za»remarketing«. Izdelava oglasov v Ads Manager. Različni tipi kampanj in oglasov. Pozicioniranje oglasov naFacebook in Instagram. »Ads reporting« – analiza CPC, CTR, »frequency« in drugih metrik. Praktične vajeizdelave kampanj in oglasov.
NAČIN IZVEDBE: predavanje, predstavitve, praktični primeri, vaje
TEČAJ IZVAJA: GO TEL d.o.o.
KOTIZACIJA: 100 EUR