Skok na glavno vsebino

Strokovni dogodek

ZOOM za organizatorje e-dogodkov

ZOOM za organizatorje e-dogodkov


16 mar

ZOOM za organizatorje e-dogodkov

Vsebina: Izdelava osebnega ZOOM profila, planiranje ter vzpostavitev in vodenje videokonference, osnovne nastavitve glede dostopnosti in varnosti, delitev zaslona, delegiranje uporabnikov, komunikacija in deljenje datotek, snemanje dogodka, delo v skupinah, seznanitev z najpogostejšimi težavami, priprava gradiv in vsebin ter predstavitev priporočene opreme. V izvedbi v marcu bo predstavljen tudi Webinar.

Udeleženci: koordinatorji OOK, knjižničarji iz slovenskih splošnih knjižnic

Izvajata:
Rudi Majerle, skrbnik podpore uporabnikom/izobraževanja, Mestna knjižnica Ljubljana in mag. Aleš Klemen, koordinator območnosti, Mestna knjižnica Ljubljana

Trajanje: 1 dan, 3 ure

Kotizacija: brezplačno

Prijavnica

Datum in lokacija:

20. januar od 10.00 do 12.30, Knjižnica Otona Župančiča, računalniška učilnica, 1. nadstropje, ALI virtualna izvedba
16. marec od 10.00 do 13.00, Knjižnica Otona Župančiča, računalniška učilnica, 1. nadstropje, ALI virtualna izvedba

 

Izobraževanje  je prvenstveno namenjeno koordinatorjem izvajanja posebnih nalog osrednje območne knjižnice iz slovenskih OOK. V kolikor ostanejo prosta mesta, se jih lahko udeležijo tudi zaposleni iz drugih knjižnic. Stroške udeležbe krije Ministrstvo za kulturo iz sredstev, namenjenih za izvajanje posebnih nalog OOK.